Sök recept här!

söndag 4 januari 2015

En härlig helg!


Vilken underbar dag vi har haft idag. Solen har strålat och det har varit precis lagom kallt. Dagens middag bestod av panerad skinkschnitzel, pressad potatis, ärtor och kryddsmör.

Kryddsmöret gjorde jag enkelt genom att mixa smör, pressade vitlöksklyftor, färsk persilja, flingsalt och lite svartpeppar.



Flinga njöt lika mycket som jag av den fina morgonen. Perfekt väder för att slippa få in en lerig och smutsig hund i huset :)





Igår fick jag de här fina blommorna av min kompis Emma som var på besök. Alltid roligt att träffas och ta igen allt som har hänt i varandras liv!!!




Dagens aktivitet har bland annat bestått av ett besök på Snökullaboden ihop med min kompis Jenny. En fin koffert fick följa med mig hem och den pryder nu vår hall.


Kram



2 kommentarer:

Susanne sa...

Får man fråga vart Snökullaboden ligger ? Med vänlig hälsning Susanne

Mor-Mia sa...

Hej Susanne,
Självklart får du fråga det!
Snökullaboden ligger utanför Borås.
Vägbeskrivningen hittar du på deras hemsida: http://www.snokullaboden.se/

Kram Mia