Sök recept här!

onsdag 1 oktober 2014

Mitt dåliga samvete och årets match!


Det är verkligen underbart att ha en hund som inte fäller något hår, men det kräver sin tid.
Just nu har jag konstant dåligt samvete för Flingas päls. Hon behöver både ullkammas, klippas med maskin och trimmas. Då min låda med hennes kammar och borstar är ganska så otymplig, så har jag nu skaffat mig en betydligt smidigare liten trimväska.
Den är från början fylld med lite olika kammar och borstar (se nedre bilden till höger), men jag har sedan fyllt på med det jag behöver.

Den här väskan ska få följa med mig lite överallt där jag kan tänkas få en stund över för pälsvård.
Det gäller att ta till vara på varje minut :)

Jag har hittat väskan på Hööks och de har just ni 15% rabatt på hela sitt hundsortiment!!!

Det är även snart dags att presentera vinnaren av presentkortet, värt 500kr.
Ska bli riktigt spännande att se vem som blir den lyckliga vinnaren!!





Igår var det dags för årets match - Amandas fotbollslag mot föräldrarna!!!
Barnen var superduktiga och vann självklart hela matchen :)

Kram



Inga kommentarer: