Sök recept här!

måndag 22 september 2014

Mentalträning och högvinst!!!


I lördags var det dags för Kretsloppet i vår stad och jag var anmäld tillsammans med några kollegor.
I våras kände jag mig taggad och fick till lite träning ihop med Flinga.
Efter ett tag tyckte jag hon kändes stel och då vågade jag inte längre springa med henne och där någonstans dog min motivation..

Jag har därför haft mest ångest inför det här loppet och verkligen undrat om jag ens kommer att ta mig runt springandes hela sträckan.

Mitt mål inför loppet var att springa hela sträckan och komma i mål under timmen. Med hjälp av mentalträning (under loppet) och fokusering lyckades jag med detta och jag känner mig så otroligt stolt och glad!

Som grädden på moset vann jag även högsta högvinsten av alla de 7 000 deltagarna som var med och sprang. Gratis hyrbil i 3 månader :)




kvällen firades prestationen med en god middag (maten kunde ha varit bättre, men sällskapet var på topp och det vägde upp det hela :)

Kram




Inga kommentarer: