Sök recept här!

onsdag 18 juni 2014

Tankar och inspiration kring vårt skafferi❤


Det är snart dags för oss att börja inreda vårt skafferi med hyllor och dylikt. Jag tänkte därför passa på att bjuda på massor av härliga skafferier


Härligt med en vinkyl i skafferiet och som ni ser så behöver de inte vara så djupa och stora att man kan gå in i det. Även om det är att föredra!


Det var visst fler än oss som tänkt tanken att ha mikron i skafferiet. För mig känns det som det perfekta stället!


Fina burkar och ordning och reda hör lite skafferi till. Som ni ser ovan så varierar dörrarna väldigt mycket in till skafferiet. Själv har jag en idé om hur jag skulle vilja ha det och förhoppningsvis blir det verklighet framöver, men tills dess så får den traditionella dörren sitta kvar

Kram


2 kommentarer:

Ann-Sofi Matsafari sa...

Tänk om man kunde (åtminstone lite) komma i närheten av så här välordnade och städade skafferier som du bjuder på här!
Mitt går knappt stänga och öppnas på egen risk hihi!

Ann-Sofi Matsafari sa...

Tänk om man kunde (åtminstone lite) komma i närheten av så här välordnade och städade skafferier som du bjuder på här!
Mitt går knappt stänga och öppnas på egen risk hihi!