Sök recept här!

söndag 30 mars 2014

En underbar vårdag med min dotter!


I fredags slutade jag jobbet vid lunch så eftermiddagen spenderades ihop med Amandas kaniner.



För Flinga är det se men inte röra som gäller...



Vi fortsatte sedan vår dag med varsin glass, ett parti trädgårdsyatzy och upptäcktsfärd i trädgården. Krokusen har slagit ut så fint och rabarberna har redan kommit upp ur jorden.



En nyhet för våren hos Hööks är den här fina transportburen, som finns i tre olika färger. Buren passar för den mindre hunden, Flinga var dock för stor som ni ser..

Visste ni att 1 timmas promenad ger 15 min sömn, men 15 min hjärngympa ger 1 timmes sömn för hunden. Aktiveringsspel är ett perfekt sätt att få hunden trött. De får verkligen tänka till. Hos Hööks finns flera olika varianter och svårigheter på spel, här ovan är ett exempel.
Bra torkhanddukar som suger åt sig smutsen är något jag ska skaffa mig då Flinga har en benägenhet att dra med sig hela skogen hem..

Imorgon är sista dagen att vara med i min utlottning av produkter och presentkort från Hööks. Ta gärna chansen att vara med, detsto fler desto roligare!! Klicka här för att komma till utlottningen.




Just nu väntar jag på att den här laxen ska tina. Jag har hittat ett roligt recept med bland annat fänkål som jag vill testa. Blir det gott kommer det dyka upp här inom kort :)

Önska er alla en underbar dag!
Kram


Inga kommentarer: