Sök recept här!

lördag 5 oktober 2013

Hundbädd - vilken ska man välja

Bädden har en vändbar dyna med konstläder på ena sidan.
Flinga har den här fina bädden från Hööks, som jag är grymt nöjd med och hon med för den delen.
I dagsläget flyttar jag ner den till vårt sovrum varje kväll och tar upp den till köket varje morgon. Så för att slippa detta moment tänkte jag köpa en bädd till. Frågan är bara vilken?!?



Den här bädden hade Flinga gillat. En bädd helt i fårskinn. Tyvärr är hennes matte inte lika förtjust i priset. 1300 kr känns lite väl mycket för en hundbädd!



Den vita drömgården tipsade om den här bädden för ett tag sedan och den är väldigt fin. Frågan är bara hur praktisk den är med det vita tyget??



Den här bädden var både fin och såg väldigt skön ut, tyvärr verkar den vara slutsåld..


Den här bädden såg mysig ut, men återigen så är det ett ljust tyg på dynan. Jag vill inte att bädden ska bli sunkig efter ett tag.



Om de rosa detaljerna hade varit i en annan färg (t.ex. vit, röd, eller mörkgrå ), så hade jag valt den här bädden utan tvekan. Typiskt!!


När jag googlar hundbädd med bilder så märker jag att det är inte helt enkelt att hitta någon som faller mig i smaken på alla plan. Kanske rent av får bli en likadan som vi redan har..

Kram





1 kommentar:

Ylva sa...

Varför inte bara köpa en dublett av den ni har. Ni är ju båda nöjda med den och hundar brukar inte bry sig om design.